ďťż
Audi A6 2.5 TDI





Józef Umecki - 6 września 2010, 11:25
Auto jak w temacie.Zero reakcji na pedał gazu. CDIF nie wyłapuje żadnych błędów, kabelki ok, filtr paliwa też, pedał wymieniony, pompa podobno też, bo autko jest po długiej historii warsztatowej. Przy pomiarze parametrów zauważyłem różnicę pomiędzy początkiem wtrysku żądanym i rzeczywistym. czy może być przestawiony rozrząd? Dodam jeszcze, że auto odpala, obroty utrzymują się na poziomie 450-550 i dalej ani rusz. O jeździe nie ma mowy. Jaki kierunek poszukiwań?





tomasz kremer - 6 września 2010, 13:32
STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ??? WIECEJ INFORMACJI NA TEMAT AUTA. DZIEKI



Józef Umecki - 6 września 2010, 14:41
Auto jest 2000 rok, pompa VP 44 skrzynia automat, diagnostykę opisałem wyczerpująco, jeżeli możesz dać jakiś kierunek to oki. Czy przy pomocy naszego sprzetu da się wysterować samą pompę, nie demontując jej z pojazdu?



nowoa - 6 września 2010, 17:42
a w parametrach widać pracę pedału gazu?najlepiej sprawdzic to VAG-iem





Józef Umecki - 6 września 2010, 18:19
Tak pedał chodzi bez zarzutu



Józef Umecki - 6 września 2010, 18:19
Sprawdzałem VCDS-em



jaro7782 - 6 września 2010, 20:16
zajrzyj do puszki sterownika silnika.moze mokro



wienia - 8 września 2010, 17:47
moja propozycja odpal na krotkim obiegu moze syf w zbiorniku i nie daje rady zasysac paliwa



Józef Umecki - 8 września 2010, 18:06
Zamykam temat koledzy. Wymontowałem pompę wtryskową, zdemontowałem nastawnik dawki i przestawiacz kąta wtrysku, zatarcia mechaniczne, także pompa do wymiany i będzie po problemie



Józef Umecki - 1 października 2010, 11:42
Wracam koledzy do tematu, ponieważ dostaję białej gorączki. Pompa wróciła z regeneracji i .........g....ówno. Dalej mam problem nie rozwiązany, jest praktycznie to samo, tylko teraz obroty utrzymują się na poziomie 850-900, reakcja na pedał nie za każdym razem i do tego bardzo mułowato do poziomu 1800-200, wszystkie elementy mechaniczne sprawdzone, błędów zero kable całe i suche. na krótkim odpaleniu to samo, jak to paskudztwo ugryźć? Zastanawia mnie w parametrach różnica początku wtrysku żądana i rzeczywista. zarówno nasz kedif i VCDS pokazują to samo, żądany 10 stopni, rzeczywisty zero. Przed wymiana pompy też tak było.



erdaniel - 1 października 2010, 13:12
miałem taką A8 ,przestawiony rozrząd, uszkodzony sterujący wtr.,zapłon oczywiscie źle ,sterowiki w awaryjnym ale na obroty wchodził.sprawdzenie rozrządu to niewygodna sprawa ale warto by było.



urban - 1 października 2010, 17:57
Miałem taką i był wydech zapchany, jak również klapa gasząca nie odbiła do końca. Co do kąta wtrysku sprawdź rozrząd, albo pompa źle zrobiona, też problem z autopsji.